Probleme de potenta de natura pshihologica
Category: Tratament Potenta Comentarii:

Învață să scapi de problemele de potență de natură psihologică

 Majoritatea bărbaților care au probleme de potență nu se confruntă cu o cauză de natură fizică. În general, lipsa erecțiilor sunt de natură psihologică. În majoritatea situațiilor vorbim despre mult prea multe griji ce au legătură cu cât de bine o să performezi în pat.

Eu sunt Robert, creatorul uPotent și sunt aici ca să te ajut să treci peste fricile și anixetatea pe care le ai legate de performanța ta în pat. Și în special să te ajut să scapi de problemele tale de potență pentru a te putea bucura de un sex mai plăcut și mai îndelungat.

Deci, cum pot grijile legate de sex să îți afecteze potența?

Primul lucru de notat este faptul că îngrijorarea de a nu performa la nivelul la care te aștepți (fie că îți faci griji că nu vei avea o erecție, sau că nu vei rezista cât îți dorești) te distrage de la interacțiunea sexuală pe care o ai cu partenera ta.

Adesea, atunci când persoanele care se îngrijorează în timpul seuluix, nu acordă atenție gândurilor și stimulilor erotici. Deci, în loc să te gândești:

Wow, ce cur!

În mintea ta este o singură idee: cât de groaznic ar fi dacă nu vei avea o erecție sau dacă te vei termina prea repede.

Astfel de gânduri orientate spre viitor în care îți imaginezi o posibilă catastrofă, produc anxietate. În acest caz îți imaginezi ce catastrofă ar fi dacă nu vei putea obține o erecție și ce urmări ar avea. Sau, pe scurt, ce părere va avea partenera despre tine.

Când o persoană simte o amenințare în viitor, cum ar fi o problemă cu potența, corpul eliberează unele substanțe chimice care nu contribuie la dorința sexuală, sau la creșterea apetitului sexual.

Totuși, anxietatea este un răspuns emoțional total sănătos și rezonabil la anumite lucruri din viață; desigur, ea apare și când vine vorba de probleme de potență.

Deci, tot ceea ce trebuie să faci este să înveți cum să îți controlezi anxietatea și asta este exact ce te voi învăța în acest articol.

Cauzele problemelor de potență de natură psihologică

Fricile și anxietatea sunt doar în mintea ta. Nu este penisul tău care îți spune că ești îngrijorat. Nu sunt bătăile inimii care îți spun că ești îngrijorat. Anxietatea legată de performanța ta sexuală are legătură doar cu modul în care vezi tu sexul. Ceea ce îți afectează în mod direct potența.

În continuare am să îți spun care este sursa acestor gânduri care te îngrijorează. Este dovedit de multe studii faptul că aflarea motivului pentru care îți faci griji aduce după sine și anularea efectului imediat. Așadar, o parte a soluției constă în aflarea sursei care a determinat problema.

1. Presiune creată de viață socială sau filmele porno

„Un bărbat poate să facă sex oricând, oriunde, oricum”

Ți se pare familiar? Nu știu de unde am auzit vorba aceasta, dar cred că toată lumea o știe. Din această cauză majoritatea barbaților au așteptări nerealiste legate de performanța în pat.

Vrei să o ai deja sculată, înainte să îți dai pantalonii jos?

Dacă da, înseamnă că ai așteptări nerealiste de la tine. Cel mai probabil ai văzut acest lucru în filmele porno, când hop apărea un macho bine făcut cu p*la de un metru, tare ca oțelul.

În viața normală nu este chiar așa, actorii de filme porno își injectează substanțe direct în penis ca să poată avea o erecție fără o stimulare sexuală serioasă.

Și uite așa, atunci când ajungi în pat, începi să te gândești…

„Până acum trebuia să o am sculată…”

„Ce mă fac dacă nu se scoală?”

Și aici intervine gândul care creează cel mai mare nivel de stres și frică..

„Ce o să creadă despre mine dacă nu mi se scoală?”

Dacă ai ajuns să te întrebi asta, nu prea mai ai cale de întoarcere. Practic ai acceptat deja faptul că nu vei putea obține o erecție și în loc să fi concentrat asupra partenerei tale, te gândești la ce impresie va avea ea despre tine.

Toată atenția ta s-a dus asupra ta, în loc să te bucuri de momentele pe care le ai cu partenera.

2. Cerc vicios

Este posibil ca la un moment dat pur și simplu să nu fi putut obține o erecție. Sau ai avut o erecție mai slabă și ți-ai făcut griji. Fie erai obosit, stresat sau pur și simplu nu aveai chef.

Ceea ce este absolut normal. Anormal este dacă începi să îți faci griji din cauza asta. Pentru că atunci când o să ajungi iar în pat cu o femeie, o să începi să te gândești:

„Poate iar nu mi se scoală”

„Dacă și de data asta nu se scoală, înseamnă că sunt bolnav”

Și aceste gânduri sunt cele care provoacă anxietate și stres. În loc să fi relaxat, ești doar foarte încordat. Și, de aici probabil, ai idee ce urmează. O experiență de genul acesta te urmărește, este mereu cu tine.

Când am pățit-o și eu, s-a întâmplat ca de câteva ori la rând să nu mi se scoale. Iar, atunci când vedeam o femeie de care îmi plăcea pe stradă mă gândeam:

„Degeaba mă uit, că nu pot să îi fac nimic”

Dar, am reușit să scap de frici și de anxietate. Și sunt aici ca să te ajut să scapi de problemele de potență de natură psihologică. Îți voi prezenta 4 metode prin care să îți schimbi modul în care privești sexul pentru a te bucura mai mult de plăcerea momentului.

Dacă vrei să ai toate informațiile legate de cauzele problemelor de potență, găsești mai multe date în articolul Cauzele problemelor de potență.

Cum scapi de problemele de potență de natură psihologică

Okay, am ajuns și aici.

Până acum am vorbit despre cum viața socială ne influențează modul în care privim sexul. Acum urmează să schimbăm acest aspect.

Nu va fi ușor și o să fie nevoie de ceva disciplină din partea ta.

Este posibil ca la prima întâlnire sexuală să mai ai mici dificultăți în a îți controla mintea.

Eu îți recomand să iei uPotent la următoarele partide. Te va ajuta să obții erecții foarte ușor și, după ce ai o partidă bună de sex, moralul tău o să fie la cote maxime. Și până la urmă despre asta este vorba, cum te vezi pe tine în pat.

1. Controlează-ți așteptările legate de sex

 Acum trebuie să îți pui întrebarea:

„Urmează să fac sex pentru că vreau să mă simt bine împreună cu partenera? Sau vreau să îi las impresia că sunt „corditorul satului”?

Eu am răspuns că ambele. Până la urmă suntem bărbați și vrem să fim „ăla de i-a dat-o cel mai bine”; contrazice-mă dacă nu am dreptate.

Problema intervine atunci când singurul lucru pe care îl ai în cap este doar să lași o impresie. Sau să f*ți doar de dragul de a f*ute.

 

„De ce ar fi asta rău?”

Pentru că o să te concentrezi doar asupra ta.

Să luăm ca exemplu o reprezentație reală în fața unui public: un actor. Este logic că actorul vrea să facă pe plac publicului și să performeze cât poate de bine. Dar dacă actorul își monitorizează și critică performanța în timp ce interpretează, el își va face griji și va fi distras. Și, cel mai probabil va ajunge să performeze mai puțin bine din cauza gândurilor negative pe care le are.

Același lucru este valabil și pentru persoanele care fac conversații sau care fac sex.

Monitorizarea și evaluarea constantă a modului în care facem sex și îngrijorarea pentru ce gandește cealaltă persoană despre noi, vor avea un impact negativ asupra modului în care decurge conversația sau sexul. Implicit, totul se va resfrânge asupra modului în care ne bucurăm de momentul pe care îl avem.

Ironic, nu-i așa?

Recurgem la toate aceste auto-monitorizări și autoevaluări pentru a face lucrurile să meargă mai bine, dar această strategie ne face să performăm mult mai prost.

O mare parte a anxietății de performanță își are originea în frica de ceea ce ceilalți (în special partenera ta și prietenele ei) o să creadă despre tine.

Dacă nu reușești să „i-o dai bine”.

Poate te temi că partenera ta nu te va mai vedea ca un „bărbat adevărat” sau că nu va mai vrea să facă sex cu tine. Cel puțin eu eram convins că așa este.

Ca să îți dau ceva mai practic de aplicat, atunci când îți vin gândurile negative legate de cum vei performa, acceptă-le.

Pur și simplu, atunci când te gândești „Oare iar nu o să mi se scoale?”, spune-ți în cap: „Hm, observ că am început să îmi fac griji” și apoi uite-te la parteneră și concentrează-te pe ce îți place cel mai mult la ea și spune  „Pfuu, ce cur/sâni/etc”.

 

Știu că nu pare cine știe ce, dar dacă o să încerci să aplici tehnica asta o să observi o diferență uriașă.

2. Nu mai urma un scenariu

 Îți faci planuri atunci când urmează să faci sex? Te gândești la cum să începi, în ce poziții o pui, când termini și tot așa.

Este o presupunere generală că o partidă de sex ar trebui să urmeze un curs liniar care implică preludiu, sex oral, penetrare și orgasm (presupunând că întregul proces penetrativ a avut loc pentru cel puțin 20 de minute) și apoi gata, închei noaptea.

Și, cu toate că nu este nimic rău în a avea o ordine pe care o urmezi frecvent sau chiar să faci sexul să pară puțin previzibil, acest tip de gândire rigidă face să pară că sexul „ar trebui să fie într-un anumit mod”.

Aceasta este o cauză importantă a anxietății de performanță.

Sexul nu trebuie să fie în niciun fel. Poate devia. Poți să iei o pauză.

Un lucru pe care l-ai putea încerca este să nu îți mai creezi un scenariu pe care să îl urmezi. Pentru că nu mereu o să fie așa cum îți imaginezi că va fi.

Poți să alternezi sex oral, sex normal, sex oral din partea ta și tot așa. Sau puteți să vă masturbați amândoi și să vă priviți unul pe altul ca și preludiu. Nu trebuie neapărat să urmeze un anumit curs.

Atunci când faci sex fără să urmezi un scenariu, îți va aduce mai multă spontaneitate și plăcere sexuală.

Și dacă îți faci griji că partenera ta va crede că modul în care vei face sex este ciudat sau ceva de genul, eu zic că este o presupunere pe care merită să o testezi. Mai mult decât probabil, ea va aprecia varietatea și lipsa de previzibilitate.

3. Da-o pe față

Dacă gândurile negative îți invadează mintea, palmele tale sunt transpirate și ai dificultăți în a obține o erecție, deoarece ești foarte îngrijorat, unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face este să o dai pe față.

Spune-i direct: „Arăți foarte bine încât mă faci să mă simt emoționat.” Și aici poți să îi spui că nu ți s-a mai întâmplat niciodată, să o faci să se simtă specială.

DA! Va fi nevoie de foarte mult curaj.

Și te vei simți puțin incomod pentru un moment. Dar să-i spui partenerei tale explicit că te simți emoționat îndepărtează extraordinar de mult puterea pe care o au gândurile negative asupra ta.

Pentru că acum nu mai ai de ce să îți faci griji. Ea știe și crede-mă că nu va avea o impresie despre tine că nu ești un bărbat adevărat, sau ceva de genul. Din contră, va aprecia curajul de care ai dat dovadă spunând acest lucru.

Și te va ajuta să te relaxezi. Până la urmă ai ajuns cu ea în acest moment pentru că te place și vrea să aibă o relație intimă cu tine.

4. Lasă perfecționismul

Perfecționismul este adesea o parte uriașă pentru care experimentăm anxietate sau gânduri negative legate de performanța noastră în pat.

Dacă gândurile noastre ne spun că trebuie să avem „p*la par instant” și că trebuie să stea tare ca piatra pentru toată durata partidei și că partenera ta trebuie să aibă între 3 și 10 orgasme pentru ca tu să poți crede despre tine că ai făcut o „treaba bună”, atunci te pregătești pentru un eșec încă de la început.

În funcție de hormonii tăi, vârstă, de cum ai dormit în ultimul timp, de alimentație, de sănătate și modul în care gândești în momentul actual, puterea ta erectilă va varia.

 

Este posibil să ți se înmoaie penisul într-o partidă mai lungă. Acest lucru este normal și sănătos. Ești un om, nu un robot de f*tut.

Nu înseamnă nimic dacă mai pierzi o erecție. Nici nu înseamnă că nu ești atras de partenera ta. Nu înseamnă că eșuezi. Nu înseamnă că nu ești bărbat. Înseamnă doar că ești om. Și acest lucru se întâmplă oamenilor.

Așadar, multe dintre așteptările nerealiste pe care le avem pentru peformanțele noastre sexuale provin din influențe externe, care nici măcar nu sunt reale sau adevărate.

Poate ai un „tovarăș” care se laudă cât de bun este el la pat.

Să fim serioși, ai auzit tu un bărbat vreodată:

„Da frate, m-am văzut ieri cu una și ce crezi, nu mi s-a sculat”

„ Nu prea am făcut sex bine aseară”

Oricum, de cele mai multe ori, cei care se mândresc cel mai mult cu performanța lor sexuală, probabil mint sau exagerează.

De altfel, chiar dacă gândurile tale devin realitate (pierzi erecție, ejaculezi prea repede sau deloc) nu este ca și cum n-ai să ai o altă șansă să îți rezolvi problema – fie în câteva minute, ore sau zile.

Deci, lasă gândirea perfecționistă atunci când vine vorba de viața ta sexuală. Ești om. Ai voie să nu fi la capacitate maximă uneori. Până la urmă, sexul este ceva de care te bucuri nu în care performezi.

„Bine Roberte, dar ce fac dacă am o partida plănuită curând și nu vreau să pățesc iar ceva?”

Îți recomand să iei uPotent, produs natural care te va ajuta să ai și să păstrezi erecții pentru câteva ore. Îl recomand în special să îl iei în primele partide în care te simți puțin nesigur pe tine.

Odată ce vei reuși să faci sex fără niciun fel de „probleme” vei avea suficientă încredere în tine astfel încât să îți controlezi șirul de gânduri negative.

 

Dedicat succesului tău,

Robert